Åt rätt håll

Publicerat den 2011-03-15 kl 10:13:52
Sitter i skolan nu, börjar om en timme, har redan varit här en timme. Anledningen till det är att jag skulle jobba men det fanns inte så mycket att göra så kom till skolan tidigare istället. Ganska skönt att låna en dator och sitta och kolla runt lite och blogga, ja ni vet.

Måste säga att jag känner mig riktigt duktig för tillfället.  Fick MVG- på min krönika, den jag jobbade med så mycket på orkanen, och fick MVG på muntlig engelska övning inför nationella, så detta kan nog gå riktigt bra tror jag :) 

Ska bara ta det lugnt ikväll, har lite ont i halsen, så jag får väl dricka massor med te med honung och hälla i mig halstabletter. Vill verkligen inte bli sjuk nu när jag känner mig motiverad och stark.

Nu ska jag titta vidare på snygga kläder :)

Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0