Var tog våren vägen?

Publicerat den 2011-03-10 kl 07:54:41
Våren försvann lika snabbt som det kom.. Nu regnar det och är kallt igen. Pisseväder! Inte hellet mår jag mycket bättre över att vi inte ska till Italien. Jag ber verkligen till vädergudarna, men dom verkar ha bestämt sig. Jävla bananer. Kommer säkert bli skit fint väder där nere nu bara för att vi nte åker. Så klart det blir! Åh... då kommer jag börja gråta... På riktigt!

nej om jag skulle ta och bege mig till skolan. Har bara en lektion idag,  sen har jag körskola i eftermiddag. Hade frisörtid också kl 5 men den blev avbokad. ska kanske hem och packa sen, ifall vädret skulle ändra sig under dagen :)


skit va?

Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0