What to do, ey!!

Publicerat den 2011-09-20 kl 23:24:55
Ja.. nu har jag börjat tänka igen.. Inte bra det där.. Hatar mig själv för att jag är en tänkare... Men vad har man inte bloggen till då? Klockren ju för detta. Well, ändå jobbiga är väl att man inte kan berätta allt i detalj som man skulle vilja.

Kan det inte bara finnas en handbok för hur man ska göra? Det borde stå någonstans vad som är rätt och fel. Eller kan inte allt bara vara bestämt och så leds man dit och allt blir perfekt?

Nä asså fuck vad detta är svårt. Men vill varken såra eller bli sårad, oavsett vem det gäller.

Nä, nu ska jag trycka på sluta tänka knappen och låta det ha sin gång och bara låta saker vara.. Hoppas det går bäst så!

Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0