finn fem fel

Publicerat den 2009-12-22 kl 23:17:44
Kom precis hem från Sandra. Har varit hos henne ikväll och kollat lite på film och försökt få lite jul känsla.

Förra inlägget om att jag skulle träna publicerades efter jag hade tränat, så nu vet ni det... Haha allt gick typ fel. När jag tog bussen hade en bil kört i diket så bussen stog still jätte länge, sen när jag väl kom till friskis så hittade jag inte mitt pass. Visade sig att jag hade kollat på fel anläggning. Kl var typ fem och jag bara shit vad ska jag göra, ska jag ta ett gympa pass halv 6, ska jag vänta en timme till nästa spinning pass börjar eller ska jag stressa ihjäl mig och ta det basset som började för två minuter sedan och komma försent? Vade det sista, missade uppvärmningn men varklar redan vid 6.

Jag har mkt att göra imorron så ska snart sova ska först bara spela lite.. Nööörd...




Kommentarer
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-23 @ 00:50:43
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0