SX malmö arena

Publicerat den 2009-12-30 kl 01:23:33

Kawasaki 2010 <3

Över snygga FOX killar<3 (pappa gillade SLITZ brudarna brevid bättre..)

Öppningsshow, en helgalen kille som satt och bankade på trummor, sjukt fett

suddigt, men det är närbild på killen med trummorna



KING OF SUPERCROSS

Jeremy McGrath



Svenska mästaren Filip Thuresson




Freestyle gänget.. fan vad coola dom var:)

Jeremy "The King of Supercross" McGrath

Detta var nått av det fetaste jag verit med om. Hoppas det blir nästa år också:)



Kommentarer
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

NICE! Själv kör jag en yamaha, eller, jag har en men hinner aldrig åka! x)

2009-12-30 @ 05:28:21
URL: http://nattajones.blogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0