23 april

Publicerat den 2010-04-24 kl 00:51:20
Okej, det är ju inte den 23:de längre men det gör ju inget.

Det har iaf varit en fett härlig dag i skolan. En timme i klassrummet, sen en timme på studiebesök så fick vi sluta en timme tidigare:) Skyndade mig hem (fast den jävla bussen va 10 min sen @#"!%?&) så slängde jag i mig maten för att sen dra mig hem till Sandra. Har inte träffat den flickan sedan innan jag åkte till Italien vilkent är mer än 1 månad sedan. Vi satt och snackade skit om lite allt möjligt, fan vad mycket som händer på en månad! Sandras snälla syster körde mig hem så jag slapp cykla i regnet, så nu sitter jag här. Ska sova snart för imorron är det tävling minsan och då måste jag vara på topp:)





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0