28 april

Publicerat den 2010-04-28 kl 14:44:22
Bara lite över sex i morse kom mamma ner springande "Kajsa Kajsa!! det står om dej i tidningen" Mycket kul ju:)

Första som hände i skolan idag var nationella prov i Engelska. Jag hoppas det gick bra, det kändes så där. Jag är lite osäker på hur vissa saker stavas och så men lite överseende får dom väl ha när dom rättar. Resten av dagen gick ganska långsamt. Riktigt segt. Gick och köpte en Ciabatta på rönneholms, sen åkte jag hem. Träffade Dino på bussen och fick en trevlig pratstund.

Ikväll ska jag som sagt till Stadsdelskontoret här i Oxie och ta emot Oxies ungdomspris, hade tänkte springa nu innan men jag känner inte att jag pallar sminka om mig och allt sånt sen, så jag får helt enkelt vänta tills efter det, även om det blir sent.

Ska plugga lite nu hade jag tänkt:)





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0