31 sista augusti

Publicerat den 2010-08-31 kl 18:14:20
Är det itne helt sjukt? Det är sista Augusti idag. Imorron är det dags att ta fram halsduk och vantar och hela köret, för då blir det officiellt höst. Hemska tanke...

Idag då.. Började med Specialidrott. Kan nog bli riktigt kul och intressant att läsa. Dock ligger 150 poäng på en träningsdagbok som man ska skriva minst 3 gånger i veckan. Det kommer inte bli det lättaste. Jag hoppas jag överlever det. Jag och Elle gick och käkade lunch på Subway, sen stack vi till Tiger och införskaffade varsin bok att skriva träningsdagboken i. Vi hittade också super söta smykeshängare som vi köpte varsin av. Eftermiddagen bestod av uppstart i två kurser med nya lärare, så det började ganska lugnt.

Nu ska jag plugga lite sen ska jag ut och springa 7 km hade jag tänkte. Jag kommer nog sova gott i natt. Ett måste eftersom jag ska upp redan 6 imorgon och jobba innan skolan börjar, sen ska jag träna hela kvällen så det kommer bli en lång dag imorgon.









Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0