gult är fult

Publicerat den 2010-08-26 kl 14:53:01


Min mamma och syster gillade nog inte min nya hårfärg. Igår hade dom nämligen köpt silver shampoo och balsam till mig. Jag tacka så hemskt mycket eftersom jag själv kanner ätt jag hade behövt det och nu när mamma är så snäll och köper det så kommer det änvändas flitigt, trots att jag precis köpt nytt shampoo och balsam:) Tror mina kompisar också tackar min snäll mamma så hemskt mycket så dom slipper gå och störa sig på men nuvarnade färg.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan fin blogg =) Jag är ute efter att kolla nya bloggar jag kan börja följa och läsa som jag tkr sprider bra information ute i bloggvärlden och din verkar toppenbra=) har du tid över så kika gärna in på min blogg som handlar om min vardag och mitt liv i allmänhet =) gillar du bloggen kanske vi kan börja följa varan =) kramar Zeko!

2010-08-28 @ 12:14:17
URL: http://plusa.blogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0