London Baby!!

Publicerat den 2010-08-19 kl 22:24:35

Då var det klappat och klart, bokat och betalt. Eller ja, Elle har betalt, jag har inte hunnit ge henne pengarna än. Men vad gör det?? Vi ska åka i alla fall!! Jag lägtar riktigt mycket, har till och med börjat räkna ner dagarna tills vi ska åka, har börjat plocka fram kläder jag ska ha med mig och... Nej det har jag inte. För vi ska inte åka förrän sisa Oktober, så om två och en halv månad:( Men tiden kommer gå riktigt fort och snart är vi hemma igen, så det är itne lönt att längta.

 

Synd bara att Fanny och Sofie inte ville åka med. Jag var tveksam ett tag också men nu är jag bara helt nöjd. Med tanke på hur bra vi fick det. Hotell, bara några kvarter från Oxford Street, och flyg för under 3000 par person. Och frukost ingår. Jag är super nöjd:)

 

 

 

 


Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0