Ullared shopping

Publicerat den 2010-08-20 kl 08:36:54
Slänger äntligen upp inlägget om vad jag köpte i Ullared. Jag vet inte om jag har fått allt på bild, kommer knappt ihåg vad jag köpte, kvittot gick sönder när jag la mitt paraply på.


Kjells solglasögon och en klocka

Sex Pistol t-shirt

Vanliga och spets tights


Jeansleggins, svarta och blåa med slitningar

Nitskärp och midjeskärp (även det med nitar)

Böcker, 14år till salu, Dyngkåt och hur helig som helst och En shopaholic i väntans tider

Filmer, National Treasure 2, 27 dresses, What happens in Vegas, LA Giggolo och How I met you mother box

Två mascaror, en som förlänger och en som ger volym, tillsammans blir det riktigt bra

En nessesär att ha i väskan

En kuvert väska och en axelväska

Kollegiblock och antekningsbok

Bra att ha saker? Massa krimskrams ialla fall som man säkert får nytta av nån dag:)



Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0