15 december

Publicerat den 2010-12-15 kl 22:57:59
What's up? I tell you what's up! Det är typ en halv månad kvar på 2010. Sinnes sjukt. Det har gått så himmla fort! Snart nyårsafton. Vad har ni för planer? Jag vet fan inte vad jag ska göra. Känns som alla vet vad dom ska göra så blir jag lämnad ensam. Well, det funkar kanske det med.

Somnade typ i soffan idag när jag kom hem från skolan. Så ska gå och lägga mig nu så jag orkar dagen imorron. Det blir en lång dag.
  • Skola
  • Träna
  • Klippa mig och färga utväxt
  • Till J.E för julklappskväll.
Typ så ser dagen ut. Måste förmodligen plugga till prov också. Jag är trött på det nu.

Tackar för mig nu.



Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0