4 december

Publicerat den 2010-12-04 kl 22:18:07
Vet ni vad jag gör om 20 dagar? Jag sitter förmodligen och beundrar det jag har fått i julklapp. Om jag får några vill säga, men jag tror jag har varit snäll i år. Tänk, 20 dagar till julafton, nästan 3 veckor. Nä, det är ångest på att detta året har gått så jäkla fort, men det går väl fortar ju äldre man blir. Nä vill inte gå in på detta, kommer bara bli desperat.

Idag har varit en underbar dag. Körde cross och det var skit skoj idag. Så mysigt med snö och solen tillsammans också. Skit sköj att köra nu när det är fruset.

Efter det åkte vi hem så var jag ensam hemma en stund och passade på att dammsuga huset och städa mitt rum och gjorde mina föräldrar glada, så nu får jag köra cross imorron också!! :)

Funderar på att läggam ig i sängen nu och kolla på How I met your mother:)


Förra årets önskelista, jag kan bocka av en del saker, hrlurarna, cyklen stället till cyklen, locktång, båda tröjorna, en av böckerna, mobilen. Ja det var väl det.




Kommentarer
Postat av: emeliiens

haha jag hatar å köpa julklappar :(

2010-12-05 @ 10:46:55
URL: http://emeliiens.blogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0