every day is like monday morning

Publicerat den 2010-07-01 kl 05:43:59



Såhär pigg och vaken (not) ser jag ut nu när jag halv 6 sitter och äter frukost. Har ju dock inte smink så det förvärrar ju allt lite, men jag orkar inte se bra ut heller. Måste ta bussen idag så då får man gå upp tidigt.

Vet ni? Jag köpte longboarden från Stadium igår:) Så jävla glad, kan dock inte åka men det är en annan femma;)

Och en sak till. Passar grannens kanin, så lät vi den sitta i utebur igår, så när jag kommer och ska ta in den så har det rymt!! Fatta min panik där. Men hittade honom tillslut. Tacka gud för det.

Nä om man skulle fortsätta göra sig i ordning, ska ta bussen vid kvart över.





Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Alla ser nog trötta ut på morgonen :P

2010-07-03 @ 14:36:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0