21 juni

Publicerat den 2010-06-21 kl 22:46:29
Hejsan på er snyggingar:)
Tänkte berätta vad jag gjort idag.:)
Jobbat så klart. Och när jag satt där inne på konoret och svettades som en gris så fick jag en idé. jag tog upp min mobil och smsade Elle. Skrev nått i stil med "Hänka västra hamnen" Och så blev det. Jag stack hem lite snabbt och bytte om sen mötte jag upp eller på centralen och så begav vi oss till Västra hamnen då. Smög först in och kikade lite på hennes gamla skola. Klättrade över staket och smög runt i buskarna. Sen satte vi oss på Espresso House och tog varsin frappino och bara satt och snackade. Mysigt till MAX!! Smöd sen runt undet en bro eller nått sånt och lekte modeller med Elles kamera. Sen blev jag kissig av att höra vattnet som han så vi gick till Maxi så kissade jag för 5 kr så köpte Elle godis. Sen begav vi oss hemmåt igen.

Nu på kvällen har jag bara suttit och kollat på tv. Fotbolls VM Spanien mot nått Random litet land. Det var värt att kolla på till Torres blev utbytt. Spanien vann i alla fall så får hoppas dom tar Chile också så dom går vidare så man får fortsätta spana efter Torres. ME LIKE!!:D

Nu ska jag sova för min mobil ringer exakt 05.45 imorron bitti:D


Min snygging

Vridna tornet i Malmö:)

My one and only FRAPPINOOO!!!



Och Elle Pelle tycker hon behöver banta... hoppas hon ser denna bilden och ångrar sig muhaha...
"Det är så synd att du e så söt, det är så synd att e så söt" lalala...
Elle fotar en död igelkotte..:'(

Mästerfotografen in action

Och jag bara sitter och göttar mig i solen:)

Röda läppstiftet är på. chek..:)





Kommentarer
Postat av: Eleonora

Haha lilla igelkotten! Må den vila i frid...

1. Jag tycker att jag behöver banta ENDAST för att mina kläder inte passar xD

2. FRAPPINO SKA DRICKAS MED CHOKLADSMAK, SÅ DET SÅ!

3. Jag kommer inte på något vettigt mer att skriva än att vi hade det jättemysigt! <3

2010-06-21 @ 23:31:08
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0