back in school

Publicerat den 2010-06-08 kl 10:10:58
Sitter återigen i skolan och har inte mycket att göra. Sitter och läser lite bloggar och lyssnar på musik.

Min klocka ville inte ringa i morse men som tur var kom pappa och väckte mig halv 8. Skulle ta bussen halv 9 så jag hade en timme på mig istället för två timmar man det är lugnt.

Jag och Elle sitter och dummar oss lite. Det förgyller min dag en aning;) haha.

Förresten, igår när jag kom hem så hade någon varit och grävt ett stort ihål i gatan utanför vårt hus. Helt livsfarligt ju...


Hahahaha FLUM!!




Kommentarer
Postat av: Eleonora

FINT

2010-06-08 @ 10:13:03
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0