bilder från Lördag

Publicerat den 2010-06-07 kl 21:19:32
Jag lovade ju bilderna från Lördags så lägger snabbt upp dom innan jag slänger mig i duschen.


Står och tjuväter av salladen som ingen ville äta upp. Vilken jävla J.Lo röv jag fick där hahaha...


Festfotograf



Värstya musikanläggningenXD

Min pappa håller på att ladda ner massa fucking filmer trotts att hela familjen säger att han inte ska göra det för att internet fuckar men han skiter i vilket, och därför funkar det inte ladda upp fler bilder just nu. Men jag ska gå och duscha, var på spinning, sen försöker jag igen:)





Kommentarer
Postat av: Eleonora

Man är ju känd som festfotograf ja...

2010-06-08 @ 10:14:19
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0