good day

Publicerat den 2010-06-27 kl 20:48:32
Har varit en helt fantastisk dag idag. Började med varm och torr crosskörning på Böket. Så himla jobbigt, skit varmt och det bara rök så man såg inget, men jävligt bra träning. Srn åkte jag och pappa ner till Klagshamn för att va nån timme på stranden  med mor och sis. Åkte sen hem och fortsatte sola lite här hemma. Nu har jag lyckats bränna mig lite på axlarna och bröstet, men men... Det var helt blå himmel hela dagen, så det var riktigt härligt.

Har duschat nu, och tagit After sun så jag förhoppningsvis inte fjällar. Det ska vara lite underbart väder imorron så förhoppningsvis blir det stranden efter jobb.

Nu ska jag snart sova så jag orkar gå upp kl 6 imorron.






Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0