smoooth

Publicerat den 2010-06-17 kl 06:05:58
Tjena och godmorgon gott folk. Klockan är 6 och jag har redan varit uppe en timme. Jippi... Hehe Har hunnit med att både göra smoothie att dricka nu, mackor till frukost och lunchlåda. Härligt man är effektiv såhär på morgonen. Ska ta bussen 20 över 6 så nu börjar det bli lite brottom. Jag hoppas att bussen går fort så jag inte behöver stressa när jag väl är i stan.

Ikväll blir det som sagt ut och äta, mamma jag och Louise. Lollo fyller år (GRATTIS SIS..) så ska pappatill stockholm så då unnar vi andra oss lite hehe.

Nej nu måste jag göra mig i ordning.








Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-17 @ 09:42:03
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0