Tre bra idag

Publicerat den 2010-11-23 kl 10:25:45
Vill bara lyfta tre saker som är bra idag.

För det första, kan man bli annat än kär i Olle när han sjunger The Scientist? Sök den på Spotify för bästa ljudet och hela låten annars kolla här:


En andra sak som gillas starkt idag är att jag såg i ett reklamblad att Sophie Kinsella har kommit med en ny shopaholic bok, Mini Shopaholic, som då är uppföljaren till förra där hon är gravid. Om den nu har kommit på engelska så är sannolikheten stor att den snar kommer på svenska också! Jag längtar ihjäl mig!!

Ska försöka komma på en tredje också, men.. Bussen går om 9 min så jag måste skynda mig !! Puss




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0