I'm back, Babydoll!!

Publicerat den 2011-08-05 kl 19:56:55
Hejsan svejsan i Lingonskogen :)Jag tänkte bara titta in och säga att jag kanske slänger in lite inlägg har då och då. Har blivit lite sugen på senaste tiden att skriva av mig lite, och varför inte här då tänker jag :D Ni har ju saknat mig såååå, eller hur? :D

Shit, jag har ju inte skrivit sedan sist... och det var i April :O Ska bli ändring på det. . kan ni förstå vad ni har missat!? :O Jag kan kanappt förstå det själv ju :O Liten lista kanske.

  • Jag har fyllt 18 fucking år och räknas nu som vuxen!! (Fast fick höra att man inte var vuxen för än man var gift och hade villa och barn, så jag kommer aldrig bli vuxen då)
  • Jag har tagit KÖRKORT!!! Kan ni fatta? Jag är ute och kör som en galning genom Malmö och raggar killar med Linda i mammas bil :)
  • Massor med fester i början av sommaren, alla råkade fylla 18 samtidigt :)
  • Uddevalla VM. Tre underbara dygn, kan man ha roligera?
  • Och lite saker som kanske inte bör nämnas här? hihihi busig flicka :)


See ya babes!! :D

Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0