Monday morning

Publicerat den 2011-03-14 kl 09:58:58
hehe... den låten går på radion just nu också XD

Aja, jag ska bege mig till skolan snart. Börjar med danska. Vår lärare ska tydligen vara tillbaka idag... Pallar itne.. Sofie och Jessica är och åker skidor så jag får vara ensam på lunchen idag.

Ikväll blir det Laserdome med klassen! Ska nog bli kul. jag har dock ont i hela min kropp efter gårdagens träning. Kom två kurvor och ett hopp innan jag trillade på andra hoppet. Landade på röven och slog i huvudet ,också, har om som fan i nacken och rumpan nu. Inte alls kul :( sen har jag ju lite träningsvärk utöver det, men det är bara skönt :)


Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0