Ny vecka...

Publicerat den 2011-03-21 kl 17:42:03
Hejsan.. Har ni märkt att det har blivit lite av en trend för mig att inte blogga på helgerna? Vet iten om det är bra eller dåligt.

Har iaf precis kommit hem. Blev först skola med prov och allt, sen lunch och sen jobb. Nu väntar lite plugg innan jag ska se reprisen av BB och sen ytterligare lite plugg, innan dagens avsnitt av BB och till sist lite plugg till, så jag kan lämna in mitt arbete ikväll.

Var lite sugen på att gå en runda i det fina vädret men det tror jag itnbe jag hinner. Sitter nu med smoothie istället och försöker hitta pluggmotivation...


Min fina tös Jessica satte upp mitt hår så fint idag :)

Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0