Pissed

Publicerat den 2011-03-14 kl 13:21:31
Sitter i skolan nu. Min nästa lektion börjar om en halvtimme. Har varit i skolan 2 timmar nu utan att gå på en enda lektion. Hade tänkte skippa danskan för att träna och äta hemma, istället för att sitta och äta ensam eftersom Sofie och Jessica är i Hestra och åker skidor. Men sen tänkte jag att jag ska vara duktig och komma ändå, lyckas komma 2 minuter sen och får inte gå in på lektionen, står och väntar 20 minuter innan jag knackar igen, tänkte att dom kanske hade glömt det, men efter att halva lektionen hade gått så sket jag i det och stack och köpte mat istället.

Så nu sitter jag här och känner att jag hade kunnat göra så mycket bättre saker med min tid denna dag. Funderar på att skita i danska resten av denna terminen, har ju knappt lärt mig något ändå! Aja... ville bara whina lite här!

Nu känns det bättre poss po gompen!

Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0