jul?

Publicerat den 2009-12-01 kl 09:09:18
är det bara jag som inte känner nån julkänsla? Jag har bakat och drukit glögg, skrivit önskelista och det är julpyntat, men var är julkänslan? Jag har ju inte fått nån julkalender, det suger ju. Det känns som om allt detta som var jul när man var liten har försvunnit. Presenter på morgonen, julkalendern på tv, öppna lukor, chokladkalender. Det är borta, allt känns som vanligt. Nedräkningen känns meningslös när känslan inte finns. Allt känns bara lika grått och tråkigt som vanligt. Kom precis på att vårt kalenderljus också fattas:( Vad blir detta för jul. Jag hoppas det kommer mer sen när det blir lite närmre julafton.










Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0