drömmar

Publicerat den 2009-11-01 kl 05:44:27
Runt halv sex är klockan, jag vaknade för en stund sedan. Hade en jobbig dröm.

Jag brukar få sånna drömmar ganska ofta. Det är jobbigt. Jag kan itne styra dom drömmarna som jag kan med andra, mer än att jag vaknar när det blir obehagligt. Men jag lämnar ändå inte drömmen när jag vaknat. Det är som om den lever kvar. Så fort jag sluter ögoner gå hjärnar igång igen, bilder och ord strömmar vidare som om jag inte hade varit vaken. Men till och med när jag har öppna ögon så kan jag drömma vidare i orden. Det enda som hjälper är att tända och läsa något eller som nu sitta vid datorn. I vanliga fall när jag vaknar av sånna drömmar vill jag inte tända, bara att röra mig och andas känns obehagligt, men när lampan väl är tänd är allt okej. Även om jag försöker tänka på nått annat så går det inte om lampan inte är tänd. Det är som om drömmen inte slutar förrän jag tänder.

Nu sitter jag och försöker läsa SOLO för att tänka på något annat. Jag vill igentligen sova vidare, men vet int eom jag kan. Jag är inte säker på om det har med MONSTERN jag drack igår kväll som är delaktig också till att jag är vaken. Jag vet i alla fal att jag är hungrig men det är inte frukost förrän om nån timme så det är lika bra att somna om.




Kommentarer
Postat av: FEBB

HAHA! vi är kortisar :) !

2009-11-01 @ 11:54:23
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: felicia lundin

usch, jag drömmer också alltid hemska drömmar.

Det är verkligen hur jobbigt som helst, hoppas verkligen att dom försvinner för dig! :)

2009-11-01 @ 16:24:50
URL: http://ihuvudetpafelicialundin.blogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0