har inte jag nått liv då?

Publicerat den 2009-10-30 kl 01:33:28
Blir så jävla irriterad på vissa saker. Frågade både Geary och sandra om det ville se skräckfilm med mig imorron, båda sa kanske. Så klart frågade jag Sofie istället om hon ville hitta på nått imorron och det ville hon. Så kommer Sandra nu och fråga om vi skulle se film men så säger jag att jag jag ska vara med Sofie och då blir hon sur. Vad fan tror hon jag ska sitta och vänta på att hon bestämmer sig? Hade hon inte velat och jag inte hade frågat Sofie så hade båda kanske varit upptagna och då hade jag suttit ensam imorron IGEN. Och det värsta av allt, Sandra loggar ut innan jag hinner säga att jag ska träffa Sofie på dagen och vi ska ju se film på kvällen. Fan vad irriterande. Får väl SMSa henne.




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0