mest aktiva

Publicerat den 2009-10-28 kl 10:06:06
Jag vill komma in på topp listan mest aktiva på Blogg.ses första sida. Så därför kommer det att komma massor med onödiga inlägg nu några dagar. Jag följer FEBB som ligger 12:a på listan och hon har redan skrivit över 5 inlägg idag. Jga tror detta blir mitt tredje. Men jag skrev mycket idag. Jag följer ju också Kenza och hon ligger trea för närvarande men jag tycker inte att hon skriver fler inlägg per dag än FEBB så jag vet inte riktigt vad dom går på menjag ska försöka jobba mig upp:)




Kommentarer
Postat av: frida

Hihi lycka till med att komma med på mest aktiva listan :) Men jag tror det handlar om hur många kommentarer man får och hur många man skickar! :P

kram

2009-10-28 @ 16:36:36
URL: http://fridala.blogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0