sex istället för 3

Publicerat den 2010-08-05 kl 17:42:39
Sitter i Örebro nu. Tredje året vi bor här på Gustavsvik. Men dom har gjort om lite verkar det som, nu har vi rikigt tv till och med, med både kanal 5 och MTV, det har vi inte ens hemma. Köpte internet som jag kan använda på min egen dator också, så jag kan visa lite bilder. Ganska kul. När jag skulle köpa inlogg till internet så visade sig att han som stod i receptionen också va från Oxie så jag fick internet för 6 timmar när jag bara betalade för sex timmar, riktigt snällt.

Sitter och kollar på Beverly Hills 90210, men ska snart byta om så ska vi gå och äta. Ska bara till resturangen på campingen så ska inte fixa mig så mycket.

Lite tråkigt att byta camping nu, dom som bodde brevid oss på campingen i Eksjö var skit balla. Två småungar på typ 2 och 4 år och deras föräldrar. Skit söta ungar.

Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva, har inte så mycket att skriva men men, blir kanske ett till inlägg nu när jag inte är beroende av pappas dator.









Kommentarer
Postat av: Robin Möller

låter asnice ;) ;D

2010-08-05 @ 18:25:47

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0