13 december Lucia

Publicerat den 2010-12-13 kl 15:30:50
Idag är det Lucia. har ni sett något fint Lucia tåg? Jag messade det i skolan och nu vet jag inte hur jag ska få se ett,,. man måste ju se ett Luciatåg på Lucia. Aja... kanske löser sig.

Tänkte berätta lite om helgen eftersom jag helt har glömt bort att blogga. I Fredags kom Rebecca hit vid 7, på morgonen. Vi skulle ta bussen till skolan tillsammans, men bussen kom inte förrän 10 min innan skolan börja, så vi blev ltie sena. Fick sluta idrotten tidigare så jag stack till gymmet och tränade och solade. träffade tjejerna på subway för lunch sen gick vi till skolan. Efter skolan stack jag hem och tog det lugnt någon timme innan det blev till att fixa sig och dra hem till Jessica för lite fest. Vid halv två tror jag det kan ha varit begav jag och elle oss till Gustav för lite nattkäk på McDonalds, sen hem till henne så jag kunde övernatta där. Fick inte mycke sovit eftersom min mage jävlades med mig hela natten, blev sen till att gå upp lite innan 8 eftersom Elle skulle jobba. Tog bussen hem och var hemma vid 9. Hade täntke gå och lägga mig men var för trött. Satt framför tvn och kollade på Mysteriet på geveholm istället. 

Bowlade på kvällen med familjen och några bekanta. Käkade på O'Learys och sen gick vi in i spelrummet och spelade biljard och red tjur. Skit kul. Jag satt kvar jätte länge. Riktigt kul för det var lite fulla folk och så, några som slog vad och den som förlorade var tvungen att springa runt med byxorna nere, lite kul att se ju haha.

Igår körde jag cross, sen blev det att åka hem till Jessica och baka pepparkakshus. Vårt blev så jäkla snyggt. Hoppas vi vinner, vi gjorde fina marsipan gubbar också.

Hade tänkte börja plugga lite snart, sen ska jag gå på spinning ikväll.









Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0