10 februari

Publicerat den 2010-02-10 kl 20:00:17
Halloj. Har precis kommit hem från gymmet, det gick inget bra idag:( Mådde, och mår fortfarande för den delen, illa, känns som jag ska spy. Ska försöka få i mig lite käk så ska jag gå och lägga mig sen.

Precis när jag skulle gå idag, typ 8 min innan bussen skulle gå, så kommer farfar hit. Kärnner ju mig ganska tvungen och snacka lite med honom. Skyndar mig sen till bussen men missar så klart den, dom ska ju alltid gå tidigare också. Kommer iaf i tid till EH och har gått om tid på mig. Beställer en bagel som ska värmas. Sitter och väntar jätte länge på att det ska pipa men det gör det inte. Så kommer Angelika som blev sen för hennes buss var försenad och beställer även hon en bagel, och så får hon sig och då ha jag inte fått min än, så gå jag och säger till och då har dom suddat ut mitt nr på den pipgrejen och min bagel är borta. Blir skit sur men får säklart en ny.

Hade sen historia som första lektion, kul. Sen matteprov. Även det kul. När jag kollade igenom mitt prov innan jag lämnade in så såg jag att jag ahde missat en uppgift, tur jag tittade igenm, ibland skiter jag i det för att jag inte orkar. Geografi som sista lektion, troddejag skulle somna, vår lärare är så jävla dryg...

Blev gymmet direkt efter, som jag sa gick det inte jätte bra. ska nu komma på vad jag ska äta så att jag inte vaknar vrålhungrig imorron.










Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0