panik

Publicerat den 2010-01-27 kl 21:28:43
Måste ju berätta nu om min hemska morgon. Vi skulle träffas på malmö central kvart i 1 så tänker jag att om jag tar bussen 18 növer så bör jag hinna. Så går jag till bussen, men missar den så klart. Så får ta bussen som går 33 istället, känner smått att jag kommer få slänga i mig maten, inte nog med det så kör busschauffören fel så jag blir ännu senare. Kollar på klockan när jag hoppar av bussen, 10 över, börjar om 40 min. Kommer till kniv och gaffel och ser inte en kotte där. Så ringer först Sofie igent svar, sen Fanny inget svar sen Angelika.
Ja vad säger hon då? "Vi ska ju träffas på centralen kvart i 11 klockan e bara kvart över 10.
FAN!!! En timme för tidig:O Jag trodde på allvar jag skulle börja gråta då. Men så ringer Fanny och säger att hon snart är på centralen och ska gå till skolan och fixa rikskuponger så jag möter henne och följer med henne.
Men han ni känna min frustration. Stressat som fan och så är jag för tidig... Kommer ju inte hända igen..:)





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0