16 Juni

Publicerat den 2010-06-16 kl 22:17:13
God kväll gott folk. Jag skriver bara just nu för att jag känner mig tvungen att uppdatera. Ska lite snabbt slänga upp bilder från skolavslutningen. Men annars så får ni finna er i att jag inte har tid att uppdatera så mycket nu för tiden. Jag går upp vid 5-6 tiden för att hinna till jobb och när jag kommer hem så måste jag träna. Är dessutom jätte trött när jag väl har tid. Det är kanske inte så kul heller att läsa om att jag bara jobbar heller. Menmen. Förhoppningsvis händer lite roligare saker på helgerna som jag kan berätte om.

Idag cyklade jag 2-3 mil till Sturup för att kolla KMet. Körde tyvärr inte själv, men det kan vara skönt att bara sitt och titta ibland.

Imorron fyller syster år så då blir det äta ute. Mysigt.





Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0