Andra Juni

Publicerat den 2010-06-02 kl 22:48:59
Helt underbart fin dag idag. Bortsett från att det var lite tråkigt i början i skolan, men det får man leva med. Eftersom vi börjar avsluta många kurser nu så gör vi inte så mycket, så det är rätt chill:) På Geografin tog vi en promenad till Kungsparken och satt där. Riktigt mysigt.

När jag kom hem så stack jag och pappa och kollade på Speedway i Husie. Måste säga att det verkar riktigt tråkigt om man jämför med cross. Ibland när jag kör för myket på en bana kan jag nästan tröttna på den banan så då är det kul att åka runt och prova massa olika banor. Tänk då Speedway som bara går runt, runt och runt. Och var man än kommer i världen så ser banorna likadana ut. Dessutom drar dom banan efter vart tredje heat. Sånt kallar vi som kör cross lyx. Hehe.. nej ser inte riktigt charmen med det. Men dock tycker jag att det verkar som en svår sport. Jag skulle nog inte klara av det.

Ska gå och lägga mig nu. Är fortfarafde lite förkyld, hoppas det går över till helgen. Jag börjar också få lite ångest över att jag inte kunnat träna denna vecka. Dock väldigt skönt att vila lite.


My new drug..

Poesarn no1

Poesarn no 2 och 3

Mys:)

Härliga killar:)



Slush ice är nog det bästa med sommaren, helt klart bättre än glass. Kostar dessutom bara 15 kr på 7eleven:)


mys i kungsparken. Nästa termoin ska vår skola flytta hit istället, mysigt vi kommer ha här då:)

Sola:)

Avslutar dagen med det kända citatet "Ses i parken" - Maurits Larenas






Kommentarer
Postat av: Eleonora

ses i parken haha xD Kallar du mig för poser? :O

2010-06-04 @ 23:40:51
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0