i'm so happy i'm so glad

Publicerat den 2010-03-09 kl 20:59:12
Det blev ett härligt pass på gymmet i morse. Efter jag hade tränat stacka jag till Gina tricot för att kolla om jeansen jag ville ha fanns i storlek 28. Det gjorde dom!!! Jag blev jätte glad. Provade dom och dom var till och mer större än jag trodde så skulle kolla om dom fanns i storlek 27 men det fanns inte mindre än 29. Så jag tog sista paret i storlek 28.

Träffade Fanny och åt på Rönneholms kafe. Blev en jätte god räksallad.

Efter skolan blev det Yoga. Härligt. Men det blir allt en vilodag imorron. Har inte vilat sedan förra onsdagen. Ganska stolt över det iof men jag behöver vila nu:)

Snart börjar House:)


Hemsk min där ja... Tog foto på jeansen också i webkameran.. Det blev som det blev:


Och denna kanske lite otippade skämtbilden (min syster tvingade mig...):

Hahahahaha XD





Kommentarer
Postat av: Louise

hahhahahah bäääästa bilden!!! Äslar den sista!! HAhahhaha :D:D:D:D <33<3

2010-03-09 @ 21:01:08
URL: http://LifeofLouise.devote.se

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0