today's pics

Publicerat den 2010-05-13 kl 23:49:45
Bion var bra, vi såg The bounty hunter. Den var riktigt rolig faktiskt. Hehe av ett konstigt sammanträffande så hamnade Geary och hans flickvän brevid oss på bion.

Vi stack och åt på Donken efteråt, sen lekte jag och Elle lite på gustav innan vi tog bussen hem till mig. Tack för en underbart trevlig kväll tjejer:)<3


Jag innan bion.

Så lång och smal som man blir i speglarna på toan på bion skulle jag ju dock inte ha nått problem med att vara i verkligheten (finns väl en tanke bakom det, folk kanske köper mer popkorn till filmen)

Lite småsnuskiga medelanden på muggarna...

Elle badar i fontänen:)



Tack ännu en gång för en lyckad kväll<3<3

Nu ska jag nog ta och locka mitt hår så det är lagom lockigt till imorron när jag tänkte ta en runda på Mobilia och slösa lite pengar.





Kommentarer
Postat av: Eleonora

Det var jättemysigt ^^ <3

2010-05-14 @ 10:32:07
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0