Nere

Publicerat den 2010-11-23 kl 20:30:13
Känner mig lite deppig just nu. vet inte riktigt varför men allt känns bara så värdelöst. Jag vill bara ligga hemma i sängen hela dagarna och inte göra nånting. Träningen funkar inte heller, mår illa och har huvudvärk och håller på att börja gråta hela tiden. Fan vad jag inte gillar detta. Jag vet att det beror på dels vädret och månaden och dels tidpunkten i månaden.. Så ja, imorron ska jag ta ett spinningpass istället för att jogga, i hop om att få tillbaka lite av suget.

Nu ska jag dricka te och ta det lugnt, gå och lägga mig tidigt och hoppas på bättre dagar. Trotts att jah verkligen försökte se positivt på vissa saker i morse så gick det itne så lyckat. Gick in på pressbyrån nu i eftermiddags också och köpte en crosstidning, en träningstidning och Solo. Jag prenummererar ju på Solo egentligen men det nummret som var på Pressbyrån hade jag inte fått och som prenummerant får man ju det tidigare så trodde min prennumeration hade avbrutits men när jag kom hem så låg det ett nummer av Solo i brevlådan. Fatta vad störigt... ska mejla och klaga och dessuton avsluta prenummerationen..







Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0