senaste dagarna

Publicerat den 2010-10-18 kl 21:56:57
Aaa.. jag har glömt blogga det vet jag. Tänkte dra igenom senast veckan lite snabbt och allt sjukt som hänt.

Onsdag: Jag vet att jag bloggade i onsdag, men det var på morgonen och då skrev jag att jag skulle jobba. Jag kom till jobb lite i 8 och upptäckte nästan dirket att det var felskickade ritningar. Vilket betydde att det inte fanns något för mig att göra. KUL!! Skolan börjar 11-15 och klockan 8 är jag i stan och har inget att göra, inga affärer öppna heller. Kommer på att vi hade en valfri extra lektion i svenska, kl 9 som jag egentligen inte hade tänkte gå på. Men jag gick dit och fick lite gjort på mitt svenska arbete... Med betoning på lite...

Kommer faktiskt inte ihåg vad som hände i torsdags mer än Sushitorsdag med Elle.. Just detm drog till gymmet för att träna och sen gå på yoga. Såklart hade jag glömt boka yogan så alla platser var slut..

Fredag hade jag myskväll med Sofie. Vi käkade middag och Ben&Jerry's och kollade på Dear John. Har sagt det innan, säger det igen. CHANNING TATUM!! Ögongodis på hög nivå, både jag och Sofie satt och unnade oss:)

Lördags körde vi konditionstest med MTA. Först ett Cooperstest, då man ska springa 12 min så långt man kan, sen körde vi intervall test på 1 min. Vi gick sen lite och pratade joggingteknink men coach och rätt som det är säger han "nu har ni 300 meter på er att förbereda er på att springa 12 minuter igen" Just då ville jag bara lägga mig ner och gråta. Men jag lät bli och jag måste säga att jag är riktigt stålt över att jag klarade det.

Igår var det lite crosskörning som gick kasst...


I våra nya snygga MTA jackor.

SE DEN!!








Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0