I try, I really do..

Publicerat den 2010-09-16 kl 22:20:15
Herregud vilken dag..

Slet mig upp ur sängen kl 8 för att hinna äta frukost och fixa lite så jag skulle hinna ta bussen kl 9 så jag kunde vara på gymmet vid halv 10. Kl kvart i 10 var jag ombytt och hela köret, blev sen till att träna en och en halv timme. Duschade och fixade mig och sånt, sen gick jag till Mobilia för att kolla lite på Stadium. Hittade ett par snygga EasyTone som jag bestämde mig för att köpa, av nån anledning så finns det ett bar som kostar 1000 kr och ett par som kostar 1200, som för 1200 var så mycket snyggare så var ju tvungen att köpa dom, men hade medlemsrabatt på 20% så fick det lite billigare. Köpte ett par klassiska "pissetofflor" också. För er som inte vet vad pissetofflor är så kan jag berätta att det är helt vanliga badtoffler.

Satte mig sen på buss 34 (hade först tänkt ta sjuan men såg att 34an också går till värnhem och den kom mycket tidigare så what ever lixom) till Värnhem för att träffa Elle och käka Sushi. Har idag ätit bläckfisk för var jag kan komma ihåg första gången. Ingen smakorgasm direkt, men lite spännande var det allt. Tog sen bussen till skolan, och sen följde några timmar som inte alls var spännande...

Efter skolan gick jag och Sofie och Jessica i stan lite. När dom hade hittat lämnade dom mig och jag begav mig till Friskis för andra gången denna dagen. Hade, smart som jag  är, låtit mina saker ligga i ett skåp med lås på så jag slapp släpa runt på det hela dagen. Så det blev först några min på löpbandet med mina nya skor sen Yoga. Riktigt najs.

Nu börjar jag känna mig lite trött, eller inte trött, snarare flummig, så ska hoppa i säng nu. Lägger upp lite bilder imorron:)

BTW! Bio med Elle och Sofie imorron Vampyrer suger ska vi se, hoppas den är bra:)



Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0