Let it rain over me

Publicerat den 2011-08-11 kl 23:35:41
Hihi.. ku att jag skrev fortsättning på rörra rubriken i denna rubriken :) Men det är inte det detta inlägget ska handla om. Rubriken är mer för att få en koppling till vad jag ska ta upp, nämligen: FY I HELVETE VAD DET REGNAR UTE!!! nästan översvämning ju..

Hoppas det blir fint väder i Finspång  i helgen nu när det äntligen är SM igen. Känner mig inte helt taggad, men får väl försöka göra det bästa av det.

Har jobbat större delen av dagen, så är riktigt jävla trött. Träffade dock Elle efter jobb och fikade. Vad jag har saknat den tösen. Sen gick vi i stan lite innan jag åkte hem och städade. Hämtade Linda på hennes jobb kl 8 så åkte vi hem till Rasmus och våldgästadehonom och Jessica. Trevilgt! Körde sen till Donken i Svedala och handlade lite kvällsmat till lilla Linda så hon nu kan sova gott. Hon sa ju upp tidigt och jobba imorgon. Själv är jag ledig imorgon, så ska sova riktigt länge för en gångs skull.



Lägg märke till min nya tatuering!! Nä, den är inte äkta tyvärr :(

Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0