Lite av varje..

Publicerat den 2011-08-10 kl 15:47:17

Har mycket att skriva! eller nej det har jag itne egentligen tror jag. Eller jo. Skit samma.. Låt mig komma till sak.

Tänkte börja med att jag har suttit och läst igensom stora dela av senaste årets inlägg. Fattar ni hur roligt det är? vissa saker jag har skrivit är ju bara så onödiga så jag skäms. Haha, kommer jag ju nog göra om ett år till detta inlägget också, men ändå. vilka minnen man får dessutom.

Är sjukt trött idag och sitter nästan och somnar här på jobb. Hur fan ska crossträningen då gå ikväll? men slutar om en kvart. Fick dessutom ett trevligt sms av Linda precis. Hon har äntligen kommit hem från sin semester. Hon har varit saknad.

Hela dagen idag har jag Dum av dig med Daniel Adams-Ray snurrat i mitt huvud så därför bjuder jag på den här :)


Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0