Ventliation

Publicerat den 2011-08-26 kl 07:41:23
Det är som tur är inte allt för många som läser bloggen, och nu när jag behöver ventilera mig lite så gör det absolut ingeting.

Jag behöver släppa på trycket lite angående en sak. Det finns en viss person i mitt liv just nu som jag tänker allt för mycket på. Börjar få känslor som jag inte kan kontrollera. Vill ju bara vara nära honom hela tiden. Vill krama och pussa på honom. Vill att han ska hålla om mig. Vill mysa. Vill älska och bli älskad tillbaka.

Nu vet jag ju inte hur jag ska kunna berätta detta för honom. Vet inte heller om han känner samma. Ibland verkar det som det, sen på mindre än en dag kan det vända som känns det som han är helt ointresserad. Ibland känns det som han bara är ute efter det roliga, If You Know What I Mean ;)

Nä fy fan vad svårt detta är... HUr fan ska man någonsin kunna träffa någon om man nojjar såhär hela tiden!

Och jag ber till gud att han inte läser detta, och om han mot all förmodan skulle göra det, så hoppas jag han inte fattar att det handlar om honom, och om han till och med skulle fatta det, hoppas jag att han hör av sig och berättar att han är lika intresserad som jag!

Haha, det är okej med sånna här flum inlägg ibland ;)




Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0