Vilken helg!

Publicerat den 2011-08-15 kl 17:56:05
Hejsan! Jag är sjukt trött.. Har varit en slitsam helg.. Körningen gick inte så bra, det enda var väl då starten i kvalheatet då jag var 2:a, men annars har det varit en riktig skit helg, när det kommer till körningen. I övrigt har det varit rätt skoj. Har träffat underbara människor, det har varit fint väder.

Haha, jag, Ebba och Emma körde och badade i lördags. Galet kul när det sen kommer två pundare och ska bada nakna, men dom var schyssta iaf, snackade en del med dom. Roliga typer.

Hänt lite annat också som jag inte gärna tar upp här där alla kan läsa, men ikväll ska jag träffa mina underbara vänner och förhoppningsvis lyssnar dom lite när jag behöver prata av mig hihi :)



Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0