Grymt bra!

Publicerat den 2011-02-27 kl 22:17:47
Sitter här med världens ångest! Imorgon är det skola igen efter ett sjukt underbart lov. Har har människor jag älskar runt om mig hela tiden och gjort saker jag älskar. Så här vill jag ha det alltid.

Började redan i fredags. Var ensam hemma och hade det mysigt. till och med ensamhet kan vara underbart.
Sen lördag var farmor och farfar här på middag. Vi fixade mitt rum lite. Söndag körde jag cross.
Flyttade hem till coach på kvällen och bodde några dagar där. Kröde cross på dagarna och umgicks med fina människor på kvällarna, bowlade bla.
Åkte hem till mormor och morfar på torsdagen och hade det trevligt. Tog ett långt behövligt bad också.
Kom hem till ett nymålat rum. Jobade lite på fredagen och sen träffade jag Elle och åt lunch och gick på stan. Kollade Melodifestivalens genrep på kvällen.
Igår träffade jag Sofie, Elle och Fannt, som jag inte träffat på flera månader känns det som, och fikade och gick i stan. Hem till Familjen Björkqvist på kvällen och hängde med underbara. Sen idag har jag kört cross.

Nu ska jag gå och lägga mig och jag mår så jävla dåligt över att denna veckan är slut och att det är tillbaks till skolan imorgon. Inte alls att gilla :(

Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0