Plugg

Publicerat den 2011-02-09 kl 17:03:28
Hejsan vänner. Sitter på Orkanen idag igen och försöker plugga, idag ensam. Har hittat två superbra böcker att använda i min krönika, men jag ar svårt att komma igång. Det är också riktigt jobbgt att man inte får låna hem böckerna, känns som jag hade kunnat använda som bättre då, menmen, bara till att anpassa sig. Är riktigt trött just nu, men ska gå om en halvtimme och gå på teorin ju. Sen vill jag verkligen bara hem och sova, känner att jag börjar få lite ont i halsen, inte alls sugen på att vara sjuk nu ju.

Ska försöka vara aktiv nu sista halvtimmen, hörs när jag kommer hem.

Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0