10 Januari

Publicerat den 2011-01-10 kl 14:35:33
Wadup? Har hittat en ny plats för min dator. På prisbordet. Skit härligt att står här och skriva ju.

Såå.. första dagen i skolan. Jag vill inte... Sommar lov nu har suttit perfekt. Men får tänka att jag har ju gjort halva gymnasiet. Till sommaren är det bara ett år till studenten. Detta ett och ett halva året kommer gå så äckligt fort känns det som.

Fick shemat idag för vårterminen. Har två nya ämnen, Engelska och Rättskunskap. Rättskunskap kan bli kul att se vad det är för ämne. Vi har dock ett piss schema. Vi går typ heldag på Båda fredagarna, alltså både när vi gå förmiddag och eftermiddag. Börjar 8 och slutar lite innan 5. Hur kul är det lixom? Jaja.. det är bara en termin så får leva med det, men det suger ändå.. För det betyder att jag måste ta jätte mycket ledigt sen till våren när man ska till tävlingar på fredagseftermiddagarna.


Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0