I'm in love!

Publicerat den 2011-01-31 kl 21:36:38
Ja, jag vet, det är inte bra, men jag kan inte hjälpa att jag intr ens kan kolla på en film utan att bli störtkär i den manliga huvudpersonen. Det händer allt för ofta också. Man jag säger bara Aaron Johnson. Goddam, han är sjukt snygg. Såg Kick-ass igår, det är ju han som spelar Kick-ass, och trotts att han spelar och ser ut som en riktigt nörd, så kunde jag inte undgå att se hur snygg han var. Sökte på honom och såg ännu en film med honom. Bara kolla och njut, han är ju galet snygg:


Tror denna bilden är några år gammal, men damn den gör honom inte fulare.


Hur kan man inte falla för den sängkammar blicken? Den typ säger kom och ta mig, HELL YEAH, anytime, anywhere. Nä skojar lite men ändå... Jag SMÄLTER!!!

Upptäckte lite mindre rolig fakta också när jag sökte på honom, han är tydligen förlovad och har barn med en kvinna som är 43 år, han själv är född 1990, så han är bara 20! Hur grose är inte det? Damn man! Du skulle ha träffat mig innan du tog det beslutet!! Ja, ni känner det va? Jag är liiiite desperat.

Kommentarer
Postat av: Eleonora

nej han är INTE het någonstans ju.

2011-02-03 @ 16:41:08
URL: http://eleonorals.webblogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0