Onsdag

Publicerat den 2011-01-05 kl 10:47:49
God morgon på er. Vaknade för typ en timme sedan och har sedan dess hunnit äta frukost och klä på mig. Dagen bjude på underbart umgänge med fina vänner. Ska till stan med Sofie och Jessica och äta på Rosegarden. Blir kanske också filmkväll ikväll, får se vad som händer. Idag är jag gladare än igår ialla fall för nu ska jag få träffa mina älskade vänner :D

Hur ser er dag ut?:D


Well, nu ska jag vara jävligt sen och efter, men MÅSTE säga, fan vad fin denna låten är!! Hur jävla underbart hade det in varit att ha en sån kille... Och at videon är så sjukt söt gör det inte lättare heller för oss unloved ones.


Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0