Söndag?

Publicerat den 2011-01-24 kl 20:43:55
Haha... Började med att skriva söndag i rubriken, men kom se på att det är måndag. Bara för man har haft studiedag idag så känns det som söndag.

Jaja, jag sitter just nu med hårinpaclning och ansikts mask och pluggar företagsekonomi, har prov direkt på morgonen imorron.

Idag jobbade jag först lite sen drog jag till H&M och köpte en sak som jag spanade lite på igår, visar senare :) Ska åkte jag och tog en körlektion. Har mycket att jobba på nu har jag märkt, men det ska nog gå bra med lite träning.

Joggade en liten runda nu på kvällen i mina nya kläder. Köpte ju tights att jogga i, nått av det skönaste kan jag säga! Aldrig mer vindbyxor.

Ska slänga mig in i duschen nu och tvätta ur håret:)


Hoppas ni inte blir rädda nu, men detta är jag in detta nu :D

Kommentarer

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0