Tisdag

Publicerat den 2011-01-04 kl 16:29:07
Tråkig dag idag minsan.. Har varit på skit många och frågat om dom velat hitta på nått, men ingen verkar vilja träffa mig idag :( det suger... Aja.. blev årets försa löprunda utomhus iaf. Kändes bra, det är plusgrader nu så kunde lika gärna springa ute, än på tråkiga löpbandet. Hade sjukt ont i magen bara och benen ville inte röra sig.

Ska slänga mig i duschen nu och sen har jag inga fler måsten idag :) Känns bra:)

Ska ringa farmor och fråga om hon vill gå i stanmed mig på torsdag också :D



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kikade bara in!

allt bra med er? :D

2011-01-05 @ 08:45:27
URL: http://maddeworlds.blogg.se/

Skriv nått fint till mig:

Här ska du skriva ditt namn:
Vill du jag ska komma ihåg dej?

E-Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Dina ord här:

Trackback
RSS 2.0